Вівторок, 29.07.2025, 00:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя образотворчого мистецтва

Новини ЧОІППО
Всеукраїнський літературно-краєзнавчий конкурс для дітей та молоді «КОД Яворницького»
Всеукраїнський літературно-краєзнавчий конкурс для дітей та молоді «КОД Яворницького» до 170-ліття з дня народження легендарного історика козацтва Дмитра Івановича Яворницького. Конкурс проводиться в рамках культурного…
Онлайн-курс «Вступ України до ЄС»
Онлайн-курс «Вступ України до ЄС» доступний за посиланнямhttps://courses.zrozumilo.in.ua/courses/course-v1:EEF+EEF-061+June2025/about наосвітній онлайн-платформі «Зрозуміло!» Лист Міжнародної благодійної організації «Фонд Східна Європа» від 04.07.2025 № 366 щодо безкоштовного дистанційного…
15 липня Україна відзначає День Української Державності
15 липня Україна відзначає День Української Державності, який збігається з Днем Хрещення Русі-України та днем вшанування видатного державотворця князя Володимира Великого. Матеріали Інституту національної пам’яті…
28 червня Україна відзначатиме 29-ту річницю прийняття Конституції
28 червня цього року Україна відзначатиме 29-ту річницю прийняття Конституції – головного нормативно-правового акта держави, який закріплює основи суспільного ладу, державний устрій, систему, порядок утворення,…
Про проведення онлайн-конференції для педагогічних працівників закладів дошкільної та позашкільної освіти з питань цифрової грамотності
Український державний університет імені Михайла Драгоманова проводить Всеукраїнську науково-практичну онлайн-конференцію для педагогічних працівників закладів дошкільної та позашкільної освіти з питань цифрової грамотності на тему «Впровадження…
Останній день навчання за підсумками обласного освітнього проєкту «Healthy food: здоровим бути здорово!»
20 червня 2025 року понад 70 педагогів (директори/консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, фахівці місцевих органів управління освітою, координатори мініпроєктів/активностей, проведених в межах обласного медіафестивалю)…
Щодо протидії вербуванню дітей та молоді через інтернет
Громадська організація «Dignity Online» пропонує проведенню занять на тему протидії вербуванню дітей та молоді через інтернет на базі молодіжних просторів та молодіжних центрів. З початку…
Підсумки обласного медіафестивалю  «Healthy food: здоровим бути здорово!»
З привітань, алгоритму дій у разі оголошення повітряної тривоги, а також зі слів «Здоровим бути здорово!» 16 червня 2025 року розпочався воркшоп, який об’єднав не…
Реалізація проєкту «SWITLO»  (Skills and Well-being In Teacher Learning Opportunities) в Чернігівській області 
Протягом травня 2025 року було проведено 10 та 11 засідання груп професійної майстерності вчителів англійської мови в межах реалізації проєкту Британської Ради в Україні «SWITLO».…
Практичні кроки до здорового харчування
13 червня 2025 року воркшоп під такою назвою об’єднав 32-х педагогів – учасників обласного медіафестивалю «Healthy food: здоровим бути здорово!», який проводився в межах обласного…
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Допоможемо оживити веселку

Конспект заняття для дітей різновікової групи

Тема: Допоможемо оживити веселку

Мета: закріпити знання дітей про основні кольори веселки, познайомити з фіолетовим кольором, звернути увагу на лікувальні їх властивості. Активізувати мислення, як спосіб художнього освоєння дітьми кольору світу, удосконалювати навички читання букв, складів, слів (відповідно віку). Створити атмосферу творчості, зацікавленості, емоційного переживання кольору. Розвивати сенсорне сприйняття, увагу, пам’ять, прагнення до пізнання краси фарб у природі, навколишньому. Виховувати розуміння, що колір здатен поліпшити настрій та здоров’я малюка.

Обладнання: сім скатертин кольорів веселки, магнітна дошка, склянки з водою, дидактична гра-пазл «Метелик», веселкові дуги, дидактична гра «Лисичка та колобки», предметні картинки різного кольору.

Хід заняття

Організаційна частина

Скільки колір має днів? А веселка кольорів?

Їх ,як нот у гамі, - сім: до, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

Світ раптово став казковим, а наш ранок – веселковим,

Адже ми тепер, як в казці, - мандруємо в кольорочасі.

Основна частина

        - Діти, подивіться, будь ласка, на нашу веселку… Що з нею трапилось? (Вихователь показує на веселку, яка чорного кольору). Я здогадалася: це злий чорний колір розсердився, розгулявся, розлився і замалював собою всі яскраві кольори веселки. Як же нам  її відновити? Давайте підемо у подорож до кольорів веселки, і в кожного попросимо його частинку, щоб зробити нашу веселку яскравою та різнобарвною. Але колір просто так не поділиться частинкою! Потрібно буде виконати деякі завдання! Згодні? Тоді уперед!

        - Перший колір на нашому шляху – червоний. Які риси притаманні цьому кольору, який він? (Відповіді дітей: гарячий, рухливий, швидкий, енергійний). Молодці! Зараз ми з вами пограємо в рухливу гру «Ліхтарик». ( Вихователь тримає в руці два ліхтарика червоного кольору – великий та маленький.  Діти отримують подібні ліхтарики різних розмірів. По команді, діти, які тримають великі ліхтарики, збираються біля піднятого вихователем  великого ліхтарика, аналогічно з ліхтариками інших розмірів). Чудово! Ви впоралися із завданням! Ось і частинка червоного кольору. (Вихователь кріпить червону дугу на веселку, аналогічно робить це з іншими кольорами після виконання завдань дітьми).

        - А куди підемо далі – нам підкаже пісенька (звучить «Оранжевое небо»). Ви здогадалися? Так, вірно, ми прямуємо до помаранчевого кольору. Діти, як ви можете охарактеризувати цей колір? (Відповіді дітей: теплий, колір піднесеного настрою,  покращує апетит. Діти, на прохання вихователя, називають овочі та фрукти помаранчевого кольору). Ми повинні помирити Лисичку та Колобків. (На магнітній дошці зображена Лисичка та Колобки, на яких написані букви, склади та слова. Діти, відповідно віку, читають їх вголос і кріплять на дошку навколо Лисички).

        - Наступний колір – жовтий. (Вихователь пропонує дітям доторкнутися рукою до жовтої скатертини, промовляючи: «Сонячні промінчики пронизують наші голівки, ручки, ніжки, і ми одразу відчуваємо тепло та радість». На скатертині стоять прозорі склянки, наповнені водою. Діти промовляють слова: «Я люблю водичку жовту, що, як сонце, зігріває. А коли надворі мряка – ця вода нас звеселяє». Діти випивають воду, заряджену теплом, їх настрій одразу покращується).

        - А цей колір – мій улюблений. Який це колір? (Відповідь дітей: зелений – колір спокою, природи, життя та росту. Вихователь пропонує дітям подивитися навколо себе «зеленими очима», діти стають в коло пліч о пліч, вихователь одягає на них зелену вуаль). Що ви бачите навкруги? (Відповіді дітей: кольори заспокоїлися, урівноважилися, стали гармонійними).

        - Скажіть, який колір називають «мрійливим»? Так, це блакитний. Це теплий колір чи холодний? (Відповіді дітей. На блакитній скатертині стоять фарби з пензликом, вихователь пропонує дітям помріяти. Для цього діти зручно сідають, заплющують очі).  Проводиться психогімнастика:

                                     Ми малюєм море, далечінь безкраю,

                                     Ми такого моря ще не зустрічали.

                                     Є блакитна фарба, пензлики умілі,

                                     Хвилі на малюнку зразу зашуміли.

(Вмикається запис шуму моря. Вихователь пропонує уявити себе на намальованій картині і пофантазувати. Діти діляться своїми емоціями).

        - Щоб потрапити у наступний колір, потрібно відгадати загадку:

                                     Фарбу не шкодую цю,

                                     Що малюю – розкажу:

                                     Льон, волошки і дзвіночки,

                                     Грізну хмарку і струмочки.

                                     Колій цей в краплині,

                                     Бо зоветься…(синій).

(Діти характеризують синій колір як холодний, який лікує високу температуру та опіки, іще він уважний та зосереджений. Завдання полягає в тому, що діти мають викласти на фланелеграф картинки із зображенням предметів лише синього кольору).

        - Я хочу познайомити вас з останнім кольором: фіолетовим. Це колір благородства та мужності. (Діти розповідають про свої хоробрі та добрі вчинки. На магнітній дошці потрібно викласти метелика фіолетового кольору  із пазлів. Після цього вихователь проводить пальчикову гімнастику «Я метелика спіймав», діти розповідають, чому не можна ловити метеликів).

Заключна частина

Після того, як вся веселка ожила, діти знаходять кольорове музичне дерево у якості дарунку, що буде нагадувати про неї.

 



Джерело: http://metodportal.com/taxonomy/term/72
Категорія: Мої статті | Додав: kalyna (22.12.2014) | Автор: Лябах Раїса Василівна E W
Переглядів: 2781 | Теги: Образотворче мистецтво | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Наш час
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Новини освіти
Розпочались співбесіди з іноземної мови для вступу в магістратуру
Вступні випробування у вигляді співбесіди замість ЄВІ та фахового іспиту замість ЄФВВ триватимуть з 28 липня до 7 серпня
Мотиваційних механізмів для вчителів немає, і ніхто над ними не працює
Гроші за вчителем без внутрішньої мотивації – це як запрягти коня позаду воза: руху вперед не буде
Рейтинговий відбір вступників на бюджет у 2025 році
Відбір абітурієнтів до вишів у 2025 році відбуватиметься на підставі конкурсного бала та визначених пріоритетів
Безглузді гасла відштовхують і не викликають довіри
Постає питання: що саме варто «качати» – те, що невимушено порекомендують, чи те, що обере сам учитель?
Більше половини переможців олімпіад після школи виїжджають за кордон
Значний відсоток переможців олімпіад після завершення школи виїжджає за кордон для вступу до закладів вищої освіти
Середня вартість навчання на бакалавра
Середня ціна навчання в усіх закладах вищої освіти на спеціальностях бакалаврату
Лідерство – це раціональний та справедливий запит до МОН
Та лідерська роль, яка де-юре і де-факто є у МОН, накладає певну відповідальність, особливо у часи війни
Перелік спеціальностей бакалаврського рівня
Перелік спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Підсумки тижня в освіті: головні події
Пропонуємо перелік найбільш значних подій тижня, що відбулися в українській освіті
Високі бали НМТ у випускників НУШ не є самоціллю для МОН
Пріоритетом роботи школи має бути формування в учня глибини і компетентностей, а не високі бали

Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz