Основне знаряддя образотворчого мистецтва з методикою викладання - методи навчання. Методи навчання – це дидактична категорія. Образотворче мистецтво з методикою викладання використовує їх з урахуванням особливостей цієї навчальної дисципліни, а також розробляє та апробовує свої власні методи, обумовлені специфікою дисципліни „Образотворче мистецтво” у початковій школі. Питання про розробку методів навчання молодших школярів образотворчого мистецтва, які відповідають віковим особливостям учнів є досить актуальною проблемою для сучасної педагогіки мистецтва.
Дане заняття розраховане для дітей різновікових груп. Головною метою є сприятливий вплив кольорів на відчуття та емоції дитини. Використані завдання з методики Л. Шелестової "Вчимося читати".
Мата: дати поняття про мистецтво та його види; формувати уявлення про образотворче мистецтво, його види та жанри, походження перших мистецьких творів; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати мистецькі твори; розвивати творчу уяву, спостережливість; виховувати в учнів сприймання навколишнього світу.
Вплив мистецтва на особистість людини та її розвиток дуже великий. Без виховання естетичної грамотності людей, виховання з дитячих років поваги до духовних цінностей, уміння розуміти і цінити мистецтво, без пробудження у дітей творчих початків неможливо ставлення цільної, гармонійно розвиненої і творчої активної особистості.
Пропоную вашій увазі майстер-клас, який розрахований для середніх класів, загальноосвітньої школи. Я обрала один із прийомів акварельного живопису «по-мокрому» в техніці гризайль на тему – «Настрій у пейзажі».
Будь-який твір образотворчого мистецтва – живопису, графіки чи скульптури – не існує сам по собі. Він існує для глядача. Створюючи картину, скульптуру, гравюру, художник передає людям щось важливе, суттєве.